Garantie

Wat kan ik doen als ik mijn factuur niet kan vinden?

In het geval van een garantieclaim moet u de oorspronkelijke factuur aan GROHE bezorgen om de kosten te kunnen dekken. Als u de factuur niet kunt vinden, staat er op het kraanlichaam een stempel waarop ook de datum van productie vermeld staat. Dan zal deze gelden, maar deze kan afwijken van wanneer u het product hebt aangekocht. Hierdoor kunnen er mogelijk kosten aangerekend voor het gebruik van onze services.

Hoeveel kost een reparatie wanneer de garantie op het product is verlopen?

Vanaf dat de garantie verlopen is worden volgende kosten aangerekend:
63 euro excl. btw verplaatsingskosten
72 euro excl. btw per werkuur, gerekend per begonnen kwartier.
Houd er wel rekening mee dat deze kosten eventuele bijkomende materiaalkosten niet dekken.

Het product was defect. Wordt dit vergoed?

Neem contact op met onze klantendienst als u een defect product hebt ontvangen via proinfo@grohecare.be

Wat valt er onder de GROHE-garantie?

Klik op de volgende link om de voorwaarden van onze garantie te raadplegen: https://www.grohe.be/nl_be/onze-service/garantie.html

Hoelang geldt de garantie op GROHE-producten?

De productgarantie hangt af van de betreffende productcategorie. Klik op onderstaande link om de voorwaarden van onze garantie te raadplegen:

https://www.grohe.be/nl_be/onze-service/garantie.html

Zijn de garantietermijnen overal hetzelfde?

Onze productgarantie is hetzelfde over heel de wereld. Klik op onderstaande link om de voorwaarden van onze garantie te raadplegen: https://www.grohe.be/nl_be/onze-service/garantie.html

https://www.grohe.be/nl_be/onze-service/garantie.html

Vallen reserveonderdelen onder de garantie?

De garantie geldt ook voor reserveonderdelen. De productgarantie hangt in feite af van de betreffende productcategorie. Klik op onderstaande link om de voorwaarden van onze garantie te raadplegen:

https://www.grohe.be/nl_be/onze-service/garantie.html