Garantievoorwaarden GROHE

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij GROHE. Mede omdat het 1 van de 4 brandpijlers zijn waarop wij ons focussen. Wij maken kwaliteit tastbaar door bij elk product of dienst o.a. de volgende uitgangspunten te hanteren:

  • Producten met een beproefde kwaliteit voor lange levensduur
  • Garantie bij fabricage- en materiaalfouten
  • Extra garantietermijn voor specifiek benoemde inbouwproducten van tien jaar
  • Tien jaar levergarantie op onderdelen na het uit productie nemen van desbetreffende artikel
  • Eigen in- en externe servicedienst voor het snel en adequaat oplossen van mogelijke problemen

Op deze pagina vind je alles met betrekking tot garantie, garantietermijnen en service inclusief de eventuele kosten.

GROHE 2 jaar plus garantie

GROHE fabrieksgarantie 2 jaar plus

De ontwerpen van GROHE producten zijn vooruitstrevend en innovatief, waarbij de kwaliteit altijd wordt gegarandeerd. Bij de aanschaf van GROHE producten betekent dit dat je investering een combinatie is van kwaliteit, technologie, design en duurzame productie.

GROHE verleent garantie aan eindgebruikers in overeenstemming met de bepalingen en voorwaarden die hieronder worden uiteengezet. Voor alle producten onder het merk GROHE, die zijn gelabeld als “GROHE fabrieksgarantie 2 jaar plus” en die aan de eindklant zijn geleverd geldt een fabrieksgarantie van 2 jaar plus 1 jaar extra garantie indien je het product registreert op onze website.

Garantievoorwaarden 2 jaar Plus
Overzicht artikelen met 2 jaar Plus garantie

GROHE 5 jaar fabrieksgarantie

5 jaar GROHE fabrieksgarantie

Hoogwaardige materialen, de nieuwste productiemethoden in combinatie met toonaangevende technologieën garanderen betrouwbare prestaties voor vele jaren. Dit wordt weerspiegeld in onze 5 jaar fabrieksgarantie.

Wij maken onze belofte waar dat je topprestaties van ons mag verwachten. In het onwaarschijnlijke geval van een reparatie of vervanging staat een gespecialiseerde installateur voor jou klaar. Geniet van uniek comfort en uitstekende functionaliteiten. Je hebt ons woord dat je kunt vertrouwen op GROHE producten. Gegarandeerd.

Garantievoorwaarden voor 5 jaar fabrieksgarantie
Overzicht artikelen met 5 jaar fabrieksgarantie

10 jaar GROHE fabrieksgarantie

10 jaar GROHE fabrieksgarantie

Profiteer - zowel u als uw klanten - van onze uitgebreide fabrieksgarantie van 10 jaar (van toepassing op producten die na 1 maart 2013 zijn vervaardigd) voor inbouwreservoirs (enkel) en onze inbouwreservoirs in ons installatiesysteem Rapid SL, Uniset en Rapid Pro, evenals onze Rapido en Non-Rapido inbouw inbouwapparaten.

Vooral voor producten waarvan de werking bepalend is en die dan achter de muur verdwijnen, is de zekerheid van een fabrieksgarantie van groot belang. Het geeft je het goede gevoel dat je de juiste beslissing hebt genomen op vlak van kwaliteit, innovatie en technologie door te vertrouwen op GROHE's rugpaneel technologie.

De 10 jaar GROHE fabrieksgarantie gaat in vanaf de datum van aankoop van het GROHE product in overeenstemming met de bepalingen en voorwaarden die hieronder worden uiteengezet.

Om van deze garantie te kunnen genieten die je ons de originele factuur te bezorgen met daarop vermeld:

  • aankoopdatum
  • aangekochte producten
  • naam, adres en plaats van de verkoper

Voorwaarden 10 jaar fabrieksgarantie
Overzicht artikelen met 10 jaar fabrieksgarantie

Extra garantie

Registreer hier jouw product en ontvang één jaar extra garantie.

De één jaar garantieverlenging geldt alleen voor de GROHE Blue Home keukenkraan, GROHE Blue Professional keukenkraan, GROHE RED kokend waterkraan, GROHE QuickFix Start wastafelkraan en GROHE QuickFix Start keukenkraan.

Registreer nu

Tarieven

Voor onze dienstverlening hanteren wij de regels, zoals die gelden conform onze garantievoorwaarden. Dit betekent dat als het een productfout betreft en een servicemonteur wordt ingezet, er al dan niet, volgens deze voorwaarden kosten in rekening worden gebracht.
Met ingang van 1 januari 2017 zijn de voorwaarden qua verplaatsingskosten aangepast.

Voor producten die na 01-01-2016 zijn aangeschaft, worden er na het verstrijken van het tweede jaar verplaatsingskosten in rekening gebracht.
Voor producten die vóór 01-01-2016 zijn aangeschaft gelden de “oude voorwaarden” en worden er na het verstrijken van het eerste jaar verplaatsingskosten in rekening gebracht.

Als het geen productfout betreft, worden de kosten van het bezoek, de werkuren en eventuele materialen aan de opdrachtgever doorberekend. De tarieven daarvoor zijn:
Verplaatsingskosten: € 70,00 excl. BTW
Werkuren: € 80,00 / per uur, excl. BTW (te berekenen per 15 minuten)

Interessant voor jou

Vraag een technische interventie aan

Wanneer je een technische interventie wenst vragen wij je om ons digitaal serviceformulier in te vullen.

Interventie aanvragen

Nood aan ondersteuning?
Contacteer ons!

Contact met GROHE
Registreer jouw product voor extra garantie

Registreer hier jouw product en ontvang
één jaar extra garantie.

Registreer je product