Klantendienst

Wanneer is de klantendienst bereikbaar?

Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 to 16.30 uur. Op vrijdag is onze klantendienst bereikbaar van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 to 16.00 uur.

https://www.grohe.be/nl_be/onze-service/contact.html

Hoe kan ik contact opnemen met de GROHE-klantendienst?

U kunt contact opnemen met de GROHE-klantendienst per telefoon of mail.
Voor een technische vraag gelieve het volgende mailadres te gebruiken: proinfo.be@grohe.com
Voor vragen over prijzen of levertermijnen: cs.be@grohe.com
Telefonisch kan u ons bereiken op het volgende nummer : +32 (0)2 899 30 77

Werkt uw klantenservice ook in het weekend?

Ons techniekers zijn alleen beschikbaar op werkdagen.

Installeert het service-team ook GROHE-producten bij klanten thuis?

Ons service-team voert enkel technische interventies uit. Wanneer u een technische interventie wenst van onze techniekers vragen wij u om ons digitaal serviceformulier in te vullen: https://www.grohe.be/nl_be/onze-service/contact.html

Waar vind ik mijn dichtstbijzijnde GROHE-showroom?

Er zijn GROHE-showrooms in verschillende regio's. Maak gebruik van onze showroom locator om uw dichtsbijzijnde showroom te vinden:
https://www.grohe.be/nl_be/onze-service/locator.html#/locator

Hoelang moet ik wachten op een antwoord van de GROHE-klantendienst?

We doen ons uiterste best om aanvragen van klanten zo snel mogelijk te verwerken. Vanwege het grote aantal aanvragen dat we op bepaalde momenten ontvangen, kan het soms langer duren om uw aanvraag te verwerken.

Hoeveel kost een interventie van het serviceteam?

Vanaf dat de garantie verlopen is, of wanneer de technieker ter plaatse vaststelt dat het niet gaat om een productfout, worden volgende kosten aangerekend:
63 euro excl. btw verplaatsingskosten
72 euro excl. btw per werkuur, gerekend per begonnen kwartier.
Houd er wel rekening mee dat deze kosten eventuele bijkomende materiaalkosten niet dekken.