OPENSTAANDE VACATURES IN BELGIË

ACCOUNT MANAGER PROJECTEN (FR)

Account Manager Projecten bij GROHE België

GROHE is de wereldwijde marktleider in de sanitairindustrie en is aanwezig in meer dan 130 landen. Grohe Belgium N.V. is de Belgische marketing-, verkoop- en serviceorganisatie. Onze organisatie stelt de hoogste normen op het gebied van productprestaties, service en klantenbeheer. Onze kernwaarden kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid zijn voor ons essentieel om overal en altijd "Pure Freude an Wasser" (Puur Plezier in Water) te kunnen bieden.

ACCOUNT MANAGER PROJECTEN

Wil je werken in een snel evoluerende en uitdagende sector? Voel je je aangetrokken tot topmerken en -producten? Bent u een geboren ondernemer? Dan ben jij de nieuwe Account Manager Projecten voor het Waalse Gewest in België.

De Account Manager Projecten is verantwoordelijk voor de verkoop, de omzet en het omzetaandeel van GROHE producten bij alle klanten in de private en publieke sector in de regio.

Je bent een klantgerichte ondernemer, die in staat is om een sterke groei te realiseren in het projectenkanaal in lijn met GROHE's verwachtingen als marktleider en snelst groeiend bedrijf in de branche. Je bouwt een structurele basis als gesprekspartner voor alle betrokken stakeholders. Je bent de adviseur van bouwers, investeerders, architecten en ingenieursbureaus voor het voorschrijven van onze producten en positioneert GROHE als voorkeursleverancier.

Je belangrijkste taken:

  • Identificeren van nieuwe projecten en deze omzetten in verkoop voor GROHE, in samenspraak met projectinstallateurs en de projectafdelingen van onze distributiepartners.
  • Uitvoeren van het verkoopsplan en de verkoopsstrategie voor jouw regio, in samenspraak met de Leader Projects Belux voor privé- en publieke projecten (woningbouw via projectontwikkelaars, sociale huisvesting, woon- en zorgcentra, ziekenhuizen, vastgoed, publieke sector).
  • Omzetten van de pijplijn in de CRM in lijn met de margedoelstellingen om korte, middellange en lange termijn resultaten in jouw regio te garanderen. Je volgt de projecten op via het netwerk dat je hebt opgebouwd.
  • Ontwikkelen en uitvoeren van professioneel accountmanagement voor klanten, in samenwerking met het Projects team, de Projects Leader, de technische ondersteuning, de dienst na verkoop en de klantendienst.
  • Creatief zijn in het ontwikkelen van de projectaanpak en klantacties.
  • Vertegenwoordigen van GROHE op evenementen en beurzen (voor klanten).
PROFIEL
  • Je hebt een bachelordiploma, universitair diploma of een gelijkwaardig diploma door ervaring.
  • Kennis - Je weet hoe je je doelgroep moet bereiken. Je analyseert de resultaten van je campagnes en gebruikt ze om de marketingstrategie te optimaliseren.
  • Ondernemer - Je bent een geboren ondernemer die niet alleen denkt, maar ook doet. Je grijpt kansen om bij te dragen aan groei.
  • Communicatieve vaardigheden - Je communiceert met je klanten en (internationale) collega's in het Frans en Engels. Nederlands is een belangrijke troef.
  • Relationeel - De ideale kandidaat beschikt reeds over een bestaand zakelijk netwerk in de wereld van bouwprofessionals, meer bepaald investeerders en ontwerpbureaus.
  • Flexibel, geen 9-to-5 mentaliteit.
WIJ BIEDEN
  • Een fulltime job van 38 uur per week
  • Een goed loon met uitstekende extralegale voorwaarden
  • Een collaboratieve en aangename werkomgeving

Als Account Manager Projects rapporteer je aan de Projects Channel Leader Belux.

Interesse? Gelieve je curriculum vitae naar het volgende e-mailadres te sturen:
heidi.ceuppens@grohe.com

GROHE N.V.
Leuvensesteenweg 369
1932 ZAVENTEM

Customer Service Support Agent DIY (NL/FR)

Customer Service Support Agent DIY bij GROHE België

De Customer Care Medewerker behandelt dagelijks alle ontvangen bestellingen, het telefoonverkeer en het hieruit voorvloeiende communicatieverkeer met klanten. Zij/Hij rapporteert direct aan de Operations manager.

Je belangrijkste taken:

  • Administratief verwerken van de binnenkomende bestellingen, beantwoorden van de telefonische oproepen en vragen van technische of commerciële inhoud van onze DIY-klanten.
  • De klant informatie verstrekken over onze producten en diensten.
  • Op peil houden van de eigen productkennis, marktkennis, softwarekennis en eigen commerciële vaardigheden.
  • Onderhouden van contacten met alle andere afdelingen, en voornamelijk het DIY channel.

PROFIEL

  • Teamplayer: twee collega’s zien en kunnen meer dan één. Samen iets opzetten en uitvoeren, daar staat u voor; maar daarnaast vindt u het ook prima om zelfstandig te werken.
  • Communicator: Goede beheersing van Nederlands, Frans en Engels
  • Agile: Flexibele werkgeest, veerkracht en doorzettingsvermogen.
  • Commercieel: horen, zien en oplossen

WIJ BIEDEN

U komt terecht op de Customer Care Afdeling. De sfeer is informeel, ondernemend en open. Het is een team waarbij samenwerken en elkaar continue verbeteren voorop staat. Wij bieden een vaste full time job, met extralegale voordelen zoals: Een mooie korting op onze producten, maaltijdcheques, groepsverzekering voor pensioenopbouw, hospitalisatieverzekering, wekelijkse fruitmand voor de mensen op kantoor, mogelijkheid om enkele dagen per week van thuis te werken, maandelijkse Townhall met drankje achteraf, en 1 voor 1 leuke collega’s!

Interesse? Gelieve je curriculum vitae naar het volgende e-mailadres te sturen:
heidi.ceuppens@grohe.com

GROHE N.V.
Leuvensesteenweg 369
1932 ZAVENTEM

Customer Support Coördinator (NL/FR)

Customer Support Coördinator bij GROHE België

De Customer Support Coördinator is binnen de afdeling Customer Care verantwoordelijk voor een excellent klantencontact. Hij/zij stuurt de medewerkers van het Customer Support Team aan en rapporteert hierbij aan de Leader Service Channel Belux

Je belangrijkste taken:

  • De Customer Support Coördinator adviseert en ondersteund het team, bij verwerking van klantcontact, en werkt mee met het hele team aan dezelfde taken.
  • U analyseert en bewaakt de responsetijden en kwaliteit van het klantencontact.
  • U optimaliseert en implementeert klantcontact processen.Management wordt door u voorzien van rapportage betreffende responsetijden en klanttevredenheid

PROFIEL

  • Teamplayer en -leader: twee collega’s zien en kunnen meer dan één. Samen iets opzetten en uitvoeren, daar staat u voor; maar daarnaast vindt u het ook prima om zelfstandig te werken en de controle te nemen.
  • Communicator: Goede beheersing van Nederlands, Frans en Engels
  • Agile: Flexibele werkgeest, veerkracht en doorzettingsvermogen.

WIJ BIEDEN

U komt terecht op de Customer Care Afdeling. De sfeer is informeel, ondernemend en open. Het is een team waarbij samenwerken en elkaar continue verbeteren voorop staat. Wij bieden een vaste full time job, met extralegale voordelen zoals: Een mooie korting op onze producten, maaltijdcheques, groepsverzekering voor pensioenopbouw, hospitalisatieverzekering, wekelijkse fruitmand voor de mensen op kantoor, mogelijkheid om enkele dagen per week van thuis te werken, maandelijkse Townhall met drankje achteraf, en 1 voor 1 leuke collega’s!

Interesse? Gelieve je curriculum vitae naar het volgende e-mailadres te sturen:
heidi.ceuppens@grohe.com

GROHE N.V.
Leuvensesteenweg 369
1932 ZAVENTEM