Technische dienst - Dienst na verkoop
Beste klant,
Uw grohe-product is ontwikkeld om jarenlang van te genieten. Mocht u onverhoopt toch een probleem ondervinden kan u via volgende wegen een beroep doen op onze diensten:
Voor een technische vraag gelieve het volgende mailadres te gebruiken: proinfo@grohecare.be
Voor vragen over prijzen of levertermijnen : cs.be@grohe.com
U kan ons ook telefonisch bereiken op volgend nummer : +32 (0)2 899 30 77
Wanneer u een technische interventie wenst van onze techniekers vragen wij u om via onderstaande link ons digitaal serviceformulier in te vullen. Na verzending ontvangt u automatisch een e mail met ontvangstbevestiging van de aanvraag.
Vanaf het tweede jaar na installatie, of wanneer de technieker ter plaatse vaststelt dat het niet gaat om een productfout, worden volgende kosten aangerekend:
63 euro excl. btw verplaatsingskosten
72 euro excl. btw per werkuur, gerekend per begonnen kwartier.
Hier vindt u de link naar ons digitaal aanvraagformulier :
BERICHT M.B.T. COVID-19
Beste klant,
Gelieve rekening te houden met een langere interventie wachttijd dan u van ons gewoon bent. Ook voor ons team zijn dit uitdagende tijden, waarin we u zo snel mogelijk verder proberen te helpen.
Met dank voor uw begrip.
Serviceverzoek – aanvraag voor technische interventie