WIE WE ZIJN
OVER GROHE
GROHE is 's werelds marktleider voor complete badkameroplossingen, keukenkranen en -accessoires. Sinds 2014 maakt GROHE deel uit van het ijzersterke merkenportfolio van LIXIL, fabrikant van revolutionaire wateroplossingen en woonproducten. Om "Pure Freude an Wasser" te bieden, is elk product gebaseerd op de kernwaarden kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid.
GROHE biedt levensverbeterende productoplossingen en diensten aan met zijn toegewijde portfolio's GROHE QuickFix, GROHE Professional evenals met het premium submerk GROHE SPA. Allen zijn gericht op de specifieke behoeften van de professionele partners van GROHE en hun gedifferentieerde doelgroepen.
Met water als kern van alle activiteiten draagt GROHE bij aan LIXILs Impact Strategy met een waardeketen die hulpbronnen bespaart: van CO2-neutrale* productie, het verwijderen van onnodig plastic in de productverpakking, tot water- en energiebesparende producten zoals de GROHE Everstream, een watercirculerende douche. Dankzij het digitaal ervaringsplatform GROHE X geeft het merk verdere stimulans aan de industrie. En of het nu digitaal is, fysiek of hybride in het GROHE X Brand & Communication Experience Center in Hemer (Duitsland) of onderweg met de GROHE X Motion Trucks, het merk verbindt mensen om bij te dragen aan het doel van LIXIL: "betere woningen een realiteit te maken voor iedereen, overal ter wereld".
*omvat CO2-compensatieprojecten, meer informatie op grohe-x.com/sustainability
OVER LIXIL
LIXIL (TSE Code 5938) maakt baanbrekende water- en huisvestingsproducten die alledaagse, levensechte uitdagingen oplossen. Hierdoor worden betere woningen een realiteit voor iedereen, overal ter wereld. Voortbouwend op het Japanse erfgoed creëren ze innovatieve technologieën om producten van hoge kwaliteit te maken die woningen veranderen. Maar de kracht van LIXIL is de manier waarop dit gebeurt: door middel van een doordacht design, een ondernemersgeest, een toewijding aan het verbeteren van toegankelijkheid voor iedereen en verantwoorde zakelijke groei. LIXIL's aanpak komt tot leven via toonaangevende merken, waaronder INAX, GROHE, American Standard en TOSTEM. De ongeveer 55.000 collega's die actief zijn in meer dan 150 landen zijn er trots op producten te maken die iedere dag het leven van meer dan een miljard mensen beïnvloeden. Meer informatie op www.lixil.com
ONZE KERNWAARDEN
Kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid. Vier kernwaarden die onze toewijding aan het creëren van uitzonderlijke ervaringen weerspiegelen. We leggen de lat extreem hoog om ervoor te zorgen dat elke keer dat je een GROHE kraan opendraait of in een GROHE douche stapt, je het verschil voelt.