Merkwaarden
MERK VAN HET JAAR"
"De Red Dot Design Award: De experts uit de 'Brands & Communications Design 2019 jury',
werkzaam in de internationale industrie hebben GROHE benoemd tot ‘Merk van het Jaar’. Samen met Deutsche Telekom en Happy Goal was GROHE een van de drie merken die uit de bijna 9000 inschrijvingen de hoogste onderscheiding mocht ontvangen, en de enige in zijn sector. Door de uitstekende ontwerpkwaliteit en het buitengewoon consistent overbrengen van de merkwaarden over de verschillende kanalen won GROHE de harten van de juryleden. "
"PURE FREUDE AN WASSER"
Bezielend, universeel, plezierig – Water is dé inspiratiebron voor elk product in ons kenmerkende productportfolio. Elk product uit ons portfolio is gebaseerd op onze 4 kernwaarden: Kwaliteit, Technologie, Design en Duurzaamheid. Het vinden van de juiste balans tussen deze factoren stelt ons in staat om ongeëvenaard waterplezier te bieden aan onze klanten.
KWALITEIT
‘’Het meest vertrouwde merk in de sanitaire sector’’ - Wirtschaftswoche, 2017
DUITS PERFECTIONISME BEVORDERT HET KLANTVERTOUWEN
We streven naar een klasse die verder gaat dan de functionaliteit van het product. Van design tot productie en klantenservice, wij streven naar niks minder dan perfectie op elk vlak. Onze grote geschiedenis aan Duitse bouwkunde, strikte interne testen en talloze externe certificeringsprocessen zorgen voor een merknaam waar de consument blind op kan vertrouwen.
TECHNOLOGIE
‘’GROHE behoort tot de top 50 bedrijven die de wereld gaan veranderen’’ – Fortune Magazine, 2017
HET OVERMEESTEREN VAN WATER DOOR TECHNOLOGIE
In onze onophoudelijke zoektocht naar technologische innovatie werken we gelijktijdig hard aan de integratie van de nieuwste digitale ontwikkelingen, door slimme oplossingen te ontwikkelen die het waterplezier van de consument verhogen. Onze experts gebruiken de kracht van water om de ervaring die wij bieden aan onze klant elke dag te verbeteren. Het moment van de waarheid, voor GROHE als merk en onze producten.
Design
Meer dan 400 gewonnen prijzen sinds 2003
KARAKTERISTIEKE ELEMENTEN TOT IN DE DETAIL GEPERFECTIONALISEERD
"Een empathische en gevoelsmatige ontwerptaal biedt ons de mogelijkheid om producten te ontwerpen die aanvoelen alsof ze naar jouw unieke wensen ontworpen zijn. Dit unieke GROHE-DNA dat zowel ergonomisch als visueel onderscheidend is, heeft al talloze ontwerpprijzen in de wacht gesleept. Aanbevelingen van hoog aangeschreven vernieuwers getuigen van onze wereldwijde erkenning.
PRIJSWINNEND DESIGN TEAM
We streven naar het scheppen van een sterke band met onze klanten, door middel van ontwerp en ervaring. We zijn ons tijdens het ontwerpproces altijd bewust van de eindgebruiker en de ervaring die wij voor hem of haar willen creëren. Bij GROHE genieten wij ervan om de wereld te inspireren en te prikkelen. Paradigma’s uit te dagen en te doorbreken. Maar boven alles de toekomst te beïnvloeden en te vormen.
DUURZAAMHEID
Verkozen tot CSR award winnaar door de Duitse Overheid, 2017
HET VERZEKEREN VAN WATERPLEZIER, OOK VOOR DE GENERATIES NA ONS
Water is minstens net zo essentieel als de lucht die wij inademen, dit is voor ons nog een reden om er zo gepassioneerd over te zijn. Om “Pure Freude an Wasser’’ nog generaties lang aan te kunnen bieden introduceren wij duurzame oplossingen zoals de GROHE Blue, GROHE EcoJoy en de GROHE Blue SilkMove ES, en laten wij door middel van ons duurzaamheidsverslag zien dat wij serieus zijn toegewijd aan het beschermen van onze planeet.