Bestellen en retourneren

Hoe kan ik in contact komen met GROHE verkoop voor een bulkbestelling?

GROHE is actief in veel verschillende landen. Klik op de onderstaande link om in contact te komen met GROHE in jouw land:

Contacteer GROHE België

Hoe kan ik een product terugsturen?

Wanneer je een product retourneert, vul dan ons contactformulier in. Wij zullen dit zo snel mogelijk controleren en contact met je opnemen. Indien je product onder garantie valt, nemen wij alle kosten voor onze rekening. Om toegang te krijgen tot ons contactformulier, klik je op de onderstaande link:

Contacteer GROHE

Ik en / of de loodgieter merkten dat een onderdeel ontbreekt in de originele verpakking, moet ik Grohe dit onderdeel laten leveren zodat ik het product kan laten installeren?

Als je een onderdeel van jouw product mist, neem dan contact op met je winkelier die in staat zou moeten zijn om een retourzending en vervangend product te faciliteren. Als dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk is, neem dan contact op met ons service team door te klikken op volgende link.

Contacteer GROHE